Deschiderea coletului la livrare
Ai dreptul de a verifica daca
ai primit exact ce ai comandat!
La noi
platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca primesti in stare perfecta
produsul comandat.
Serviciul „Deschiderea coletului la
livrare” este disponibil pentru toate produsele si este valabil
atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice. Tot ce
trebuie sa faci este sa selectezi acest serviciu pe pagina de finalizare a
comenzii.
Tariful solicitat de firma de
curierat pentru acest serviciu este de 19.99 lei.
Cum
functioneaza serviciul?
In
momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului
pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest
serviciu iti ofera doar posibilitatea
de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si
posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca
in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare
perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme
de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda
trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului,
in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea
curierului.
Daca
ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea
produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai
efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In
cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii
coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in
stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii
comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine
achita transportul?
In
cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la
livrare”, taxele de transport (inclusiv serviciul de deschiderea
coletului) nu trebuie achitate de catre cumparator.