Ceas Barbati, Q&Q, Attractive DA72J512Y
- Disponibilitate: Stoc furnizor. Livrare in 2-4 zile
- Cod produs: CC-DA72J512Y
Opţiuni disponibile
- Livram ORIUNDE in Romania prin partenerii nostri de incredere Cargus si Sameday Curier (inclusiv in Sameday Easybox)
- Transportul este GRATUIT pentru comenzile ce au o valoare mai mare de 399 de lei.
- Pentru comenzile mai mici de 399 lei transportul este 12 lei in Sameday Easybox sau 16,99 lei la adresa ta
- In cazul platii la livrare (ramburs), se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 7 lei
Despre livrarea prin curier:
- Daca statusul produsului contine "IN STOC", livrarea face in 1-2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii
- Daca statusul produsului contine "STOC FURNIZOR", livrarea se face in 2-4 zile lucratoare sau in 5-9 zile lucratoare (este mentionat pe pagina produsului si in cosul de cumparaturi)
- Toate comenzile plasate in zilele de sambata si duminica vor fi procesate incepand cu ziua de luni.
- Adresa indicată în comandă nu trebuie sa fie identică cu cea din buletin/cartea de identitate insa trebuie sa existe intotdeauna la destinatie o persoana care sa ridice/plateasca rambursul coletului.
Despre livrarea in Sameday Easybox:
- Easybox este cea mai noua si inovatoare optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil non-stop in mii de puncte de ridicare din toata Romania si nu numai.
- Se califica doar comenzile platite online cu cardul
- Atunci cand bifati in Cosul de cumparaturi "Ridicare din Sameday Easybox", veti putea alege locker-ul de unde sa ridicati comanda dvs, in functie de destinatie.
Despre plata:
Produsele pot fi achitate:
- in sistem ramburs, la primirea coletului prin curier achitati produslee
- online cu cardul, la finalizarea comenzii selectati plata cu cardul si procesati apoi plata prin procesatorul securizat oferit de Libra Internet Bank.
Stim că
uneori este dificil să cumperi online. De aceea incercăm să îți fie cât mai
usor să schimbi sau să returnezi produsul.
Poți returna sau schimba
produsele primite in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care le
primești. Este doar necesar să ne anunți intentia completand formularul de
retur/schimb din pagina de returnare sau prin e-mail la
[email protected]
Dupa returnarea
produselor poți alege una din variantele:
-
schimbarea cu alta masura;
- inlocuirea cu alt
produs de pe stoc;
-
primirea banilor inapoi.
Mai multe informații legate de returnarea sau schimbul produselor găsești
in pagina de returnare.
Toate
produsele comercializate de noi beneficiaza de garantie conform detaliilor
disponibile pe pagina fiecarui produs.
Ceasurile
beneficiaza de garantie internationala de pana la 24 de luni (in functie de
producator) disponibila la orice service autorizat din intreaga lume. Pentru a
beneficia de garantie internationala este necesara prezentarea ceasului alaturi
de factura la un service autorizat de producator.
Suplimentar
fata de cea oferita prin lege, ceasurile beneficiaza garantie comerciala de 90
de zile de la data cumpararii produsului pentru orice abatere a mecanismului.
In
conformitate cu Legea 449/2003, vanzatorul raspunde daca lipsa de conformitate
apare intr-un termen de 24 de luni calculate de la data livrarii produsului. La
solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu
accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie
in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente,
pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Toate produsele
comercializate de magazinul nostru sunt 100% originale.
Colaboram doar cu
producatori si distribuitori autorizati oficial. Companii verificate
in amanunt de departamentul nostru legal.
Ceasurile vin insotite
de cutia oficiala si certificat de autenticitate (dupa caz, in special la
firmele de lux), manual de utilizare, garantie internationala si factura
fiscala emisa de compania noastra.
Indiferent de la ce
magazin achizitionati un ceas, pe factura trebuie sa apara producatorul si
codul oficial al produsului.
Experienta de peste 10
ani ne-a convins ca satisfactia clientului este cea mai importanta si punem
foarte mult accent pe controlul calitatii verificand toate produsele inainte de
a fi livrate. Cu toate acestea asteptam cu drag sa ne contactati inainte sau
dupa primirea produsului pentru a remedia orice exceptie de la regulile de mai
sus sau daca aveti cea mai mica indoiala cu privire la produse. Promitem sa
facem toate demersurile pentru a va aduce zambetul pe buze.
Ai dreptul de a verifica daca
ai primit exact ce ai comandat!
La noi
platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca primesti in stare perfecta
produsul comandat.
Serviciul „Deschiderea coletului la
livrare” este disponibil pentru toate produsele si este valabil
atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice. Tot ce
trebuie sa faci este sa selectezi acest serviciu pe pagina de finalizare a
comenzii.
Tariful solicitat de firma de
curierat pentru acest serviciu este de 19.99 lei.
Cum
functioneaza serviciul?
In
momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului
pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest
serviciu iti ofera doar posibilitatea
de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si
posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca
in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare
perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme
de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda
trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului,
in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea
curierului.
Daca
ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea
produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai
efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In
cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii
coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in
stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii
comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine
achita transportul?
In
cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la
livrare”, taxele de transport (inclusiv serviciul de deschiderea
coletului) nu trebuie achitate de catre cumparator.